خانه >> مقالات آموزشی >> آموزش فن بیان بازاریابی در ارتباط با مشتری
آموزش فن بیان بازاریابی
آموزش فن بیان بازاریابی

آموزش فن بیان بازاریابی در ارتباط با مشتری

با آموزش فن بیان بازاریابی یاد خواهید گرفت که در ارتباط با مشتری، باید چه رویه ارتباطی را در پیش بگیرید تا به یک فروشنده محبوب و قدرتمند در فروش، تبدیل شوید.

اگر بازاریابی را به عنوان حرفه اصلی تان انتخاب کرده اید، باید مهارت هایتان را در آن ارتقا ببخشید. آموزش فن بیان بازاریابی می تواند در این مسیر به شما کمک کند تا ارتباطی موثرتری با مشتریانتان داشته باشید.

فن بیان مناسب جلب توجه مشتری

فن بیان مناسب می تواند ایجاد حس اعتماد در مشتری کند و به همین جهت لازم است مهارت های فن بیان را بیاموزید.

برای آنکه بتوانید نظر مشتریانتان را به خرید جلب کنید، باید دو حس اعتماد را برای مشتری ایجاد کنید:

  1. اعتماد به محصولی که به او معرفی می کنید.
  2. اعتماد به شخص شما.

اگر در ایجاد هریک از این دو حس ضعیف عمل کنید، شانس فروش به مشتری را از دست خواهید داد.

۱- اعتماد مشتری به خرید محصول

برای آنکه مشتری از شما خرید کند، باید از محصولی که به او معرفی می کنید خوشش بیاید.

برای این منظور لازم است شما محصول را به گونه ای برایش شرح دهید که او کاملاً توجیه شده و احساس نیاز به داشتن این محصول کند.

استفاده از مهارت های فن بیان، به شما در معرفی و بازاریابی اصولی محصول کمک می کند.

۲- اعتماد مشتری به بازاریاب

برای آنکه مشتری از شما خرید کند، باید بتوانید نسبت به خودتان در او حس اعتماد را خلق کنید.

مشتری باید شما را فردی مطمئن بداند و نسبت به صداقت و همچنین امانت داری تان تردید نداشته باشد.

فن بیان شما می تواند تا میزان زیادی، شخصیت شما را نشان داده و به او در تصمیم گیری کند.

اهمیت آموزش فن بیان بازاریابی

لازم است مهارت های فن بیان کافی برای ایجاد هر دو حس اعتماد را به درستی کسب کرده باشید.

  • اگر مشتری نسبت به خرید محصول توجیه شده باشد اما به شما اعتماد نکند، آن محصول را حتماً خواهد خرید، اما نه از شما، از یک فروشنده یا بازاریاب دیگر.
  • برعکس اگر مشتری به شخص شما اعتماد کند اما نسبت به محصول تان بی اعتماد باشد، باز هم خریدی صورت نخواهد گرفت.

به همین جهت لازم است که این مهارت ها را به صورت کامل و بدون نقص، آموزش ببینید.

دوره آموزشی فن بیان آرامش ماندگار، مهارت های صحیح ارتباط با مشتری را در اختیارتان قرار می دهد.

جهت ارتباط با واحد آموزش و ثبت نام دوره از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:
ساعات پاسخگویی: شنبه تا پنجشنبه
صبح ها 9 الی 13 | عصرها 17 الی 21
ارتباط با واحد ثبت نام: ‎‎‎‎0930 058 4941
ارتباط با مديريت: ‎‎‎‎0915 305 0790
کانال تلگرام 4941 058 0930