خانه >> مهارت ارتباطی >> آموزش مهارت ارتباطی به کارکنان بانک ها
مهارت ارتباطی کارکنان

آموزش مهارت ارتباطی به کارکنان بانک ها

کارکنان بانک ها می توانند برای بهبود روابطشان با مشتریان، از آموزش مهارت های ارتباطی خاص در دوره آرامش ماندگار بهره بگیرند.
بانک، ارباب رجوعان زیادی داشته و کارکنان بانک ها، در طول روز با افراد متفاوتی روبرو می شوند که ممکن است رفتارهای پیش بینی نشده ای از آن ها دیده شود.
یکی از مواردی که اغلب کارکنان بانک با آن روبرو هستند، زمانبر بودن کار بعضی از مشتریان و متعاقب آن شاکی شدن مشتریان دیگر است که می تواند ایجاد تنش هایی در سایر افراد نیز بکند.
داشتن یک رفتار ایده آل و بدور از استرس و نگرانی، به سادگی در کارکنان بانک به وجود نمی آید و این یک مهارتی ست، کسب شدنی.
آرامش ماندگار در آموزش های تخصصی دوره ای خود، مهارت های صحیح و ویژه ارتباطی را به کارکنان بانک ها می آموزد.

جهت ارتباط با واحد آموزش و ثبت نام دوره از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:
ساعات پاسخگویی: صبح ها 9 الی 13 | عصرها 17 الی 20
شنبه تا چهارشنبه
تلفن همراه: ‎‎‎0930 058 4941
کانال تلگرام 4941 058 0930