1. خانه
  2. مشاوره طلاق
  3. برگزاری جلسه مشاوره فرزندان طلاق

برگزاری جلسه مشاوره فرزندان طلاق

مشاوره طلاق

برای درمان مشکلات روحی ایجاد شده برای فرزندان خود پس از طلاق می توانید در جلسه های تخصصی مشاوره در حال برگزاری شرکت نمایید.

طلاق و مشکلات بعد از آن

اینکه طلاق حق طبیعی مرد و زنی ست که نمی توانند در کنار هم زندگی شاد و موفقی داشته باشند، شکی نیست. اما قطعا این تصمیم نباید به قیمت آسیب زدن به دیگران منجر گردد. قطعا طلاق با مسائل و مشکلاتی همراه می شود. مدیریت درست این مسائل می تواند هم به زن و هم به مرد و هم به اطرافیانشان کمک کند تا بتوانند بهتر و سریعتر به زندگی عادی برگردند.
مهمترین افرادی که در طلاق آسیب می بینند فرزندان هستند. جدا شدن والدین بر روحیه فرزندان تاثیرات مخربی می تواند بگذارد که بی توجهی به این مسئله، موجب ایجاد مشکلات عمده ای در بزرگسالی و حتی دست زدن به بزهکاری های اجتماعی در آنها بشود. از همین رو توجه و اقدام برای کنترل مشکلات و مسائل بعد از طلاق، الزام است.

سرنوشت فرزندان بعد از طلاق

طلاق والدین می تواند جنبه های روانی متفاوتی را در فرزندان پدید آورد. این می تواند در شکل گیری طرحواره ها و تله های ناسازگار زندگی در او نقش ایفا کند. اگر طلاق و جدایی پدر و مادر به خوبی و هوشمندانه مدیریت نشود، می تواند سرنوشت فرزندان را درگیر چالش ها و رنجش های متعدد کند. برگزاری جلسه مشاوره طلاق نباید تنها ویژه والدین بوده و لازم است که وضعیت روانشناختی فرزندان نیز ارزیابی شود. روانشناس طلاق در این مسیر می تواند کمک های بسزایی بنماید.

جلسه مشاوره طلاق ویژه فرزندان

والدین برای جلوگیری از آسیب رساندن به فرزندانشان لازم است که در تصمیم گیری هایشان، وضعیت آنها را تعیین نمایند. جدا شدن بی مقدمه و رها شدن فرزندان بدون مشخص شدن وظایف سرپرست، وضعیت بلاتکلیفی را در تربیت آنها به وجود می آورد. این می تواند بار روانشناختی زیادی را به همراه داشته باشد. جلسه مشاوره طلاق برای فرزندان تنها بعد از جدایی نباید باشد. بلکه لازم است برای جلوگیری از آسیب رسیدن به فرزندان، شرکت در جلسات مشاوره را قبل از جدایی داشته باشند. این کمک می کند تا با کمک روانشناس، بهتر بتوانند با شرایط تازه کنار بیایند. برای این منظور توصیه می شود با واحد پذیرش مرکز برای دریافت مشاوره در ارتباط باشید.

برگزاری جلسه مشاوره فرزندان طلاق
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست