مشاوره استعداد یابی کودک در مشهد در کلینیک روانشناسی با کمک تست های ویژه و همچنین مصاحبه، انجام می گیرد.

استعداد یابی کودکان چیست؟

قطعا بزرگترین سرمایه یک فرد، خود او می باشد. سرمایه گذاری روی استعداد های هر شخص می تواند به شناخت بهتر او از خودش کمک کند. در نتیجه رضایت های فردی می تواند منجر به رضایت های اجتماعی بشود. زمانی که زندگی نامه افراد بزرگ را می خوانیم به این نتیجه دست می یابیم که از کودکی علاقه مند به کار و حرفه الان خود بوده اند. مشاوره استعداد یابی کودک در مشهد به شکوفایی بیشتر و بهتر استعداد کودک و نوجوان کمک می کند.

استعداد یابی کودکان

استعدادیابی کودک چه فایده ای دارد؟

کشف درست استعداد منجر به تبدیل آن به مهارت های فوق العاده می شود. این مهارت ها احساس خوشحالی و خوشنودی و کار آمدی را در فرد ایجاد می کند. در نتیجه با به وجود آمدن این احساس خوب و خوشایند در شخص، این احساس به جامعه هم انتقال پیدا می کند. کشف و تمرکز بر استعداد ها در دوران کودکی برای تربیت اشخاص متخصص، یکی از مهم ترین روش های نوین در جامعه امروزی می باشد. به این صورت که کودک از آغاز  و در همان ابتدا روی تخصص مورد علاقه خود کار کند. در نتیجه می تواند در جوانی از خیلی از هم سن و سالان خود جلوتر بیفتد.

مشاوره استعداد یابی کودک در مشهد

در جلسات مشاوره استعداد یابی کودک در مشهد تست های مختلفی به کودک ارائه داده می شود. در آن تست ها جنبه های مختلف هوش و کارایی مغزش بررسی می شود. در نتیجه بهتر می توانید ادامه فعالیت های او را متناسب با استعداد و توانایی هایش تنظیم کنید. خوب است که در این جلسات شما والدین گرامی نیز حضور داشته باشید تا علاوه بر تست هایی که برای استعداد یابی از فرزندتان گرفته می شود، به یک سری سوالات پاسخ داده و اطلاعاتمان را از فرزندتان کامل تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *