مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد

مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد

اگر قصد کارآفرینی و اشتغالزایی در هر حوزه ای را دارید، دفتر مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد به شما در روند تصمیم گیری و اجرای یک طرح درآمدزا و پرسود کمک می کند.

نقش راهنمایی و مشاوره شغلی در رضایت شغلی

میزان موفقیت افراد در زندگی، رابطه مستقیم با شغل و فعالیت حرفه ای شان دارد. در همین راستا لازم می دانیم که پیش از وارد شدن به حرفه، بر روی ویژگی های فردی تان تمرکز بهتر و تخصصی تری داشته باشید. توجه به عوامل تاثیرگذار در این مسیر و دریافت راهنمایی های کاربردی، راهگشای خوبی در انتخاب درست و رسیدن به رضایت شغلی است.

عوامل مختلفی می تواند بر وضعیت شغلی افراد تاثیر بگذارند، نظیر:

  • امکانات
  • استعدادها
  • توانایی ها
  • وضعیت روانشناختی فرد
  • جایگاه اجتماعی
  • شرایط خانوادگی
  • وضعیت تحصیلی، مالی، فرهنگی
  • و…

کارآفرین کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کارآفرین کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن روحیه اشتغالزایی و کارآفرینی، مهارتی ست که گروهی از افراد از آن برخوردار هستند. این افراد توان مدیریتی شان از افراد دیگر به مراتب بالاتر بوده و انگیزه های ارزشمندتری در جهت ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای دیگران داشته و همچنین توان پول سازی بیشتری در مقایسه با سایرین دارند. وارد شدن به مسیرهای بی ارزش و کم اهمیت، می تواند زمان این افراد را سوخت کند. داشتن ایده های روشن و قابل تامل برای ایجاد یک شغل تازه، مهمترین چیزی ست که این افراد به آن نیاز دارند. دفتر مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد در این مسیر همراه شماست.

انتخاب مسیر شغلی

انتخاب مسیر شغلی

تصمیم گیری در مسیر ایجاد شغل و کارآفرینی، نه فقط برای یک نفر، بلکه برای همه افرادی که قرار است در این مسیر با او همراه شوند اهمیت دارد. مشاوره شغلی بر این باور است که مهارت های فردی در افراد مختلف متفاوت است. اگر این افراد با توجه به شرایطشان در مشاغل مختلف دست ببرند، قادر خواهند بود که به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنند.

مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد

مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد

از این میان گروهی از افراد، قدرت این را دارند که دست به کارآفرینی بزنند. آن ها می توانند با ایجاد شغل، هم برای خودشان و هم برای دیگران منبع درآمد ایجاد نمایند. این افراد اگر در جهت توانایی شان گام برنداشته و به مشاغلی دیگر بپردازند، هیچگاه از وضعیتشان حس رضایتمندی ندارند. کارآفرینی، نیاز به مقدماتی از قبل دارد. در نتیجه دفتر مشاوره شغلی و کارآفرینی در مشهد مشاوره های لازم جهت ایجاد کارآفرینی را در اختیارتان قرار می دهد.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: