کلینیک تخصصی مشاوره شغلی برای آقایان

کلینیک تخصصی مشاوره شغلی برای آقایان

مراجعه به کلینیک کسب و کار و دریافت مشاوره های تخصصی شغلی برای اشتغال آقایان تصمیمی سرنوشت ساز برای رسیدن به حرفه مناسب و درخور آن هاست.

بیکاری، یکی از مشکلاتی ست که امروز گریبان گیر همگان بوده و به ویژه میزان آن در جوانان تحصیلکرده به مراتب بیشتر است. مسئولیت هایی که آقایان در زندگی دارند، وضعیت شغلی را برایشان حساس تر می کند. به همین جهت لازم است که آقایان به طرزی منطقی تر با آن روبرو شده و هرچه سریعتر به فکر ایجاد درآمد باشند .

مشاوره شغلی چیست؟

مشاوره شغلی عبارت است تعیین یک حرفه مناسب با توجه به استعداد، امکانات و خصوصیات روانی و جسمی فرد. در مشاوره شغلی، مشاور یا روانشناس با توجه به خصوصیات فرد بهترین شغل هایی که می تواند انتخاب کند را پیشنهاد می دهند. انتخاب شغل مناسب امری بسیار مهم است. آینده و زندگی هر فردی به شغلی که انتخاب می کند وابسته است. همچنین مشاور با تجربه به افرادی که درگیر در پیچیدگی های باز نشدنی در کارشان هستند نیز کمک می کند تا بتوانند قدرت سازگاری و برخورد درست با بخش ها و حیطه های مختلف شغلی شان را پیدا کنند. جلوگیری از هدر رفت زمان در اثر تغییر مسیرهای مکرر، مهمترین گام در راه موفقیت حرفه ای است. تعیین درست مسیر شغلی با کمک مشاوره به ویژه برای آقایان که تامین کننده مخارج زندگی هستند، حیاتی است.

اهمیت و ضرورت مشاوره شغلی

شغل هر فرد بخش عمده ای از زندگی او خواهد بود زیرا ساعات بسیاری از روز را درگیر حرفه و شغل خود است. عدم رضایت شغلی می تواند باعث ایجا تنش و استرس های بسیاری شود. این استرس ها می تواند باعث مشکلاتی در زندگی خانوادگی هر فرد باشد. پس چه بهتر که با مشورت گرفتن از افراد متخصص درصد خطا در این انتخاب مهم را کاهش دهیم.

کلینیک تخصصی مشاوره شغلی برای آقایان

قطعا برای شما نیز انتخاب شغل و آینده کاریتان امری بسیار مهم است. پس بهتر است برای کم کردن ریسک انتخاب شغلتان به کلینیک مشاوره مراجعه نمایید. مشاور با بررسی دقیق توانایی ها و امکانات محیطی شما، به تصمیم گیری تان کمک می کند. برای تعیین وقت مشاوره شغلی خود با ما در ارتباط باشید .

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

از طریق راه ارتباطی زیر اقدام نمایید: